Ізбаш, С. С. (2018) Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.), 2. pp. 64-68.
![isbash_64-68.pdf [thumbnail of isbash_64-68.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
isbash_64-68.pdf
Download (138kB)
Abstract
В статті розглянуто актуальну проблему визначення сутності самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. З’ясовано, що самоосвіта майбутніх магістрів освіти – це усвідомлена потреба в постійному удосконаленні професійної діяльності, вона виступає важливою складовою їх андрагогічної підготовки. Встановлено, що в процесі самоосвіти майбутній викладач здобуває додаткові знання за власною ініціативою, без надлишкового втручання із зовні і шляхом самостійної пізнавальної діяльності. Підкреслюється необхідність формування компетентності навчатися впродовж життя, адже викладач, який постійно навчається сам, здатний навчити інших.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 22 Nov 2018 12:25 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2450 |