Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки

Ізбаш, С. С. (2018) Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.), 2. pp. 64-68.

[thumbnail of isbash_64-68.pdf] Text
isbash_64-68.pdf

Download (138kB)

Abstract

В статті розглянуто актуальну проблему визначення сутності самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. З’ясовано, що самоосвіта майбутніх магістрів освіти – це усвідомлена потреба в постійному удосконаленні професійної діяльності, вона виступає важливою складовою їх андрагогічної підготовки. Встановлено, що в процесі самоосвіти майбутній викладач здобуває додаткові знання за власною ініціативою, без надлишкового втручання із зовні і шляхом самостійної пізнавальної діяльності. Підкреслюється необхідність формування компетентності навчатися впродовж життя, адже викладач, який постійно навчається сам, здатний навчити інших.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 22 Nov 2018 12:25
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2450

Actions (login required)

View Item
View Item