Малуш, Костянтин (2014) Використання прогресивних ідей досвіду країн Європейського союзу для розвитку ступеневої педагогічної освіти в Україні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 50-54. ISSN 2219-5203
903-1924-1-PB.pdf
Download (392kB)
Abstract
У статті аналізується досвід окремих країн Європейського Союзу щодо організації ступеневої педагогічної освіти. Автор подає характеристику особливостей педагогічної підготовки майбутніх учителів у Королівстві Данії, визначає специфіку післядипломної освіти майбутніх учителів у Грецькій Республіці, виокремлює тенденції організації підготовки майбутніх учителів у вищій школі Сполученого Королівства Великої Британії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 24 Feb 2016 16:48 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/238 |