Проценко, А. А. (2017) Передумови визначення критеріїв та показників професійної компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: тем. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»: зб. наук. пр., ІІ (21). pp. 108-118.
![Проценко А.А._Київ_2017_стаття.pdf [thumbnail of Проценко А.А._Київ_2017_стаття.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Проценко А.А._Київ_2017_стаття.pdf
Download (406kB)
Abstract
Розглянута в статті структура професійної компетентності учителя фізичної культури дала нам підстави для визначення критеріїв оцінювання професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури та змістовно їх обґрунтувати.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 05 Dec 2018 06:49 |
Last Modified: | 05 Nov 2020 15:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2364 |