Сажнєв, Михайло (2016) Модернізація системи пострадянської вищої освіти та перехід до світової академічної моделі зі збереженням компонентів освітнього простору. “Креативна деструкція”: інноваційні практики в академічних дослідженнях та викладанні. pp. 10-15.
![Сажнєв М.Л_Креативна деструкція.pdf [thumbnail of Сажнєв М.Л_Креативна деструкція.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Сажнєв М.Л_Креативна деструкція.pdf
Download (164kB)
Abstract
Три складові, взаємопов’язані компоненти системи вищої освіти це роботодавець, навчальний заклад–студент. В поєднанні вони утворюють живу систему, де кожен з елементів тримає тісні, постійні зв’язки з двома іншими. Суспільство яке розвивається гармонійно, природно, зацікавлено в кожному з елементів, в їх успішному й достойному існуванні, взаємовпливі та комунікації. Щодо форм організації вищої освіти: виділяють світову академічну модель та радянську систему ВНЗ. Ці системи можна назвати антагоністичними.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Users 29 not found. |
Date Deposited: | 07 Nov 2018 11:10 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2352 |