Гуренко, Ольга (2014) Методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 31-38. ISSN 2219-5203
900-1921-1-PB.pdf
Download (548kB)
Abstract
У статті розкриваються методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. На рівні загальнофілософської методології концептуальному осмисленню проблеми професійної підготовки фахівців в умовах конкретного соціального замовлення (із урахуванням соціокультурних передумов) допомагають культурологічний, аксіологічний підходи. Загальнонауковий (конкретно-методологічний) рівень детермінує специфіку полікультурної освіти майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі, тому концептуальне її осмислення уможливлюють акультураційний, діалоговий (діалогічний) та соціально-психологічний підходи. На рівні конкретно-наукової методології полікультурна освіта розглядається як підсистема загальної педагогічної системи вишу, функціональність якої забезпечується впровадженням системного, компетентнісного, особистісно зорієнтованого, просторово-освітнього, трансдисциплінарного, ситуативного підходів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 24 Feb 2016 16:48 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/235 |




