Окса, Микола and Олексенко, Каріна (2018) Вплив управління навчальним закладом на якість освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (20). pp. 52-56. ISSN 2219-5203
![Педагогика_20 (5)-52-56.pdf [thumbnail of Педагогика_20 (5)-52-56.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогика_20 (5)-52-56.pdf
Download (666kB)
Abstract
У статті розглянуто проблеми якості освіти в управлінні загальноосвітнім закладом, зокрема наведено аналіз поглядів дослідників на сутність і специфіку поняття «управління». Викладено погляди на ефективність управління, для забезпечення якого необхідно володіти його методологічними й теоретичними основами. Особливу увагу приділено поняттю «якість освіти», що визначається як співвідношення мети та результату освітньої діяльності. Наголошено, що під час оцінювання якості освіти спочатку потрібно проаналізувати й оцінити якість мети. Якщо цілі сформульовані неграмотно, неправильно, некоректно, то про якість не може бути й мови, оскільки під неправильні цілі обиратимуться й відповідні їм неправильні методи, форми, засоби та ін., тому й результати освіти не будуть позитивними. Отже, проблема впливу управління навчальним закладом на якість освіти й на сьогодні залишається актуальною.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 29 Oct 2018 08:29 |
Last Modified: | 29 Sep 2020 11:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2313 |