Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетинг в управлінні ринковими відносинами

Писанка, В. О. (2017) Маркетинг в управлінні ринковими відносинами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток агропродовольчогоо ринку в умовах глобалізації економіки», 30, Полтава.

[thumbnail of Писанка.pdf] Text
Писанка.pdf

Download (315kB)

Abstract

Одним із головних понять та елементів економічної теорії та практики господарювання в сучасних умовах є поняття маркетингу. Йому належить головна роль у визначенні напрямів розвитку не тільки в цілому господарського комплексу, галузей та окремих підприємств, а також і в подальшому зростанні добробуту населення і розвитку суспільства в цілому. Без використання методів маркетингу неможливо вижити в сучасних умовах. В умовах нестабільності, кризи, підвищення рівня конкуренції на ринку, посилення ризику діяльності маркетинг стає ледве не єдиним механізмом, який допоможе підприємству реалізувати нові можливості, вижити і розвиватися.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 29 Oct 2018 13:19
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2310

Actions (login required)

View Item
View Item