Писанка, В. О. (2017) Маркетинг в управлінні ринковими відносинами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток агропродовольчогоо ринку в умовах глобалізації економіки», 30, Полтава.
![Писанка.pdf [thumbnail of Писанка.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Писанка.pdf
Download (315kB)
Abstract
Одним із головних понять та елементів економічної теорії та практики господарювання в сучасних умовах є поняття маркетингу. Йому належить головна роль у визначенні напрямів розвитку не тільки в цілому господарського комплексу, галузей та окремих підприємств, а також і в подальшому зростанні добробуту населення і розвитку суспільства в цілому. Без використання методів маркетингу неможливо вижити в сучасних умовах. В умовах нестабільності, кризи, підвищення рівня конкуренції на ринку, посилення ризику діяльності маркетинг стає ледве не єдиним механізмом, який допоможе підприємству реалізувати нові можливості, вижити і розвиватися.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 29 Oct 2018 13:19 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2310 |