Піскун, Д. Н. (2018) Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств. Вісник Хмельницького національного університету, 1 (3). pp. 205-208. ISSN 2307-5740
![ПІСКУН.pdf [thumbnail of ПІСКУН.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ПІСКУН.pdf
Download (451kB)
Abstract
У роботі розглянуто підходи науковців до визначення маркетингу як системи управління та сукупності відповідних процесів менеджменту підприємства. Розкрито напрями, які притаманні маркетингу безпосередньо на промисловому підприємстві. Обґрунтовано значення маркетингу в системі управління підприємством та його взаємозв'язок із кінцевими результатами діяльності. Наведено науково-методичні підходи, що застосовуються підприємствами для вирішення маркетингових завдань. Досліджено маркетингове середовище та особливості проведення його аналізу в розрізі основних чинників впливу. Розкрито сукупність принципів, які управлінський персонал може використовувати під час організації маркетингу на промисловому підприємстві.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 29 Oct 2018 13:19 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2305 |