Специфічні особливості феномена освіти дорослих

Кучина, Катерина (2015) Специфічні особливості феномена освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). pp. 182-186. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1287-2673-1-SM.pdf] Text
1287-2673-1-SM.pdf

Download (432kB)

Abstract

У статті проаналізовано специфічні особливості феномена освіти дорослих, які доцільно враховувати в організації процесу навчання дорослих і в професійній підготовці андрагогів. Звернено увагу на специфіку освіти дорослих в аспектах мети, завдань, функцій, принципів, змісту, об’єкта й суб’єкта, форм і результатів. Підкреслено необхідність розробки та прийняття нових освітніх курикулумів, які передбачали б інституціоналізацію освіти дорослих як самостійної сфери розвитку освіти в державі та запровадження професійної підготовки андрагогів як едукаторів, консультантів і фасилітаторів андрагогічного супроводу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 24 Feb 2016 16:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/225

Actions (login required)

View Item
View Item