Кучина, Катерина (2015) Специфічні особливості феномена освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). pp. 182-186. ISSN 2219-5203
1287-2673-1-SM.pdf
Download (432kB)
Abstract
У статті проаналізовано специфічні особливості феномена освіти дорослих, які доцільно враховувати в організації процесу навчання дорослих і в професійній підготовці андрагогів. Звернено увагу на специфіку освіти дорослих в аспектах мети, завдань, функцій, принципів, змісту, об’єкта й суб’єкта, форм і результатів. Підкреслено необхідність розробки та прийняття нових освітніх курикулумів, які передбачали б інституціоналізацію освіти дорослих як самостійної сфери розвитку освіти в державі та запровадження професійної підготовки андрагогів як едукаторів, консультантів і фасилітаторів андрагогічного супроводу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 24 Feb 2016 16:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/225 |