Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Дидактичні основи управління когнітивними навичками учнів

Свердлова, Ірина (2015) Дидактичні основи управління когнітивними навичками учнів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 82-87. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1271-2685-1-PB.pdf] Text
1271-2685-1-PB.pdf

Download (235kB)

Abstract

Статтю присвячено вивченню дидактичного потенціалу когнітивного компонента таксономії педагогічних цілей, запропонованої Б. Блумом. Проаналізовано категорії таксономії, що охоплює когнітивну сферу. Виявлено й обгрунтовано необхідність виміру когнітивних процесів, а також наведено приклади, які демонструють, як саме можна застосувати таксономію в процесі навчання іноземних мов. На основі проведеного дослідження автор дійшов висновку, що в процесі навчання в учнів мають сформуватися не тільки практичні навички (лексичні, граматичні, фонетичні тощо) і вміння (читання, говоріння, аудіювання, письма), а й навички ефективного здобуття знань, сприйняття нової інформації, її аналізу, оцінювання нових ідей на основі власних потреб і цілей; тобто навички критичного та творчого мислення, яке є не об’єктом вивчення, а результатом навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 23 Feb 2016 18:13
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/204

Actions (login required)

View Item
View Item