Нагорна, Галина (2015) Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 77-81. ISSN 2219-5203
![1270-2645-1-SM.PDF [thumbnail of 1270-2645-1-SM.PDF]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1270-2645-1-SM.PDF
Download (259kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/1...
Abstract
У статті теоретично й методологічно обґрунтовано систему педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Розкрито логічні, референтні, реальні відношення як види педагогічних відношень, що виникають у ситуаціях інформування й стимулювання й утворюють цілісний педагогічний процес.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 23 Feb 2016 18:13 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/203 |