Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Побудова ідентифікації учнів сучасної школи

Тилюсь, Урсула (2015) Побудова ідентифікації учнів сучасної школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 48-54. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1265-2637-1-SM.pdf] Text
1265-2637-1-SM.pdf

Download (499kB)

Abstract

Публікація містить роздуми з проблем освіти стосовно визначення сенсу та формування особистості. Питання, яке стосується формування особистості, не повинне обмежуватися лише спробами зрозуміти наукові інтерпретації. Це є також важливою науковою галуззю, яку варто використовувати в контексті запланованих та прагматичних педагогічних ситуацій. У цьому відношенні важлива роль відводиться школі, оскільки вона, як соціальне середовище, що має розроблені освітні плани, сприяє створенню своєрідності серед своїх учнів. В контексті розробки ідей щодо можливостей побудови особистості необхідно вказати той факт, що пошуки сенсу життя та винайдення власної ідентичності є важливою ідеєю гуманістичного виміру у житті кожної людини. Таким чином, ознайомлення учнів з метою їхнього розуміння екзистенціальної ідентичності в умовах школи вбачає у якості значущого освітнього простору оснащення особи необхідним знаряддям для визначення особистого сенсу життя та відповідного самовдосконалення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 23 Feb 2016 18:12
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/198

Actions (login required)

View Item
View Item