Тилюсь, Урсула (2015) Побудова ідентифікації учнів сучасної школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 48-54. ISSN 2219-5203
![1265-2637-1-SM.pdf [thumbnail of 1265-2637-1-SM.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1265-2637-1-SM.pdf
Download (499kB)
Abstract
Публікація містить роздуми з проблем освіти стосовно визначення сенсу та формування особистості. Питання, яке стосується формування особистості, не повинне обмежуватися лише спробами зрозуміти наукові інтерпретації. Це є також важливою науковою галуззю, яку варто використовувати в контексті запланованих та прагматичних педагогічних ситуацій. У цьому відношенні важлива роль відводиться школі, оскільки вона, як соціальне середовище, що має розроблені освітні плани, сприяє створенню своєрідності серед своїх учнів. В контексті розробки ідей щодо можливостей побудови особистості необхідно вказати той факт, що пошуки сенсу життя та винайдення власної ідентичності є важливою ідеєю гуманістичного виміру у житті кожної людини. Таким чином, ознайомлення учнів з метою їхнього розуміння екзистенціальної ідентичності в умовах школи вбачає у якості значущого освітнього простору оснащення особи необхідним знаряддям для визначення особистого сенсу життя та відповідного самовдосконалення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 23 Feb 2016 18:12 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/198 |