Окса, Микола and Дрібноход, Дмитро (2015) Виховний потенціал освіти та його вимірювання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 41-47. ISSN 2219-5203
![1264-2635-1-SM.pdf [thumbnail of 1264-2635-1-SM.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1264-2635-1-SM.pdf
Download (497kB)
Abstract
У статті розкриваються стратегічні напрями сучасного менеджменту освіти та виховний потенціал і моделі його оцінювання. Автори наголошують, що людиноспрямованість освітнього процесу є визначальним чинником, що впливає на цінності морально-етичної культури, якими є не знання, а особистісні сенси; не педагогічні вимоги, а педагогічна підтримка й турбота, співпраця й діалог викладача та студента; не обсяг знань, не кількість засвоєної інформації, а цілісний розвиток, саморозвиток і особистісне зростання фахівця. Людиновимірний підхід до формування морально-етичних цінностей майбутніх фахівців, на нашу думку, є пріоритетним у сучасній концепції вищої освіти, згідно з якою педагог-професіонал має стати гідним представником української спільноти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 23 Feb 2016 18:12 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 11:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/197 |