Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Виховний потенціал освіти та його вимірювання

Окса, Микола and Дрібноход, Дмитро (2015) Виховний потенціал освіти та його вимірювання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 41-47. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1264-2635-1-SM.pdf] Text
1264-2635-1-SM.pdf

Download (497kB)

Abstract

У статті розкриваються стратегічні напрями сучасного менеджменту освіти та виховний потенціал і моделі його оцінювання. Автори наголошують, що людиноспрямованість освітнього процесу є визначальним чинником, що впливає на цінності морально-етичної культури, якими є не знання, а особистісні сенси; не педагогічні вимоги, а педагогічна підтримка й турбота, співпраця й діалог викладача та студента; не обсяг знань, не кількість засвоєної інформації, а цілісний розвиток, саморозвиток і особистісне зростання фахівця. Людиновимірний підхід до формування морально-етичних цінностей майбутніх фахівців, на нашу думку, є пріоритетним у сучасній концепції вищої освіти, згідно з якою педагог-професіонал має стати гідним представником української спільноти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 23 Feb 2016 18:12
Last Modified: 06 Oct 2020 11:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/197

Actions (login required)

View Item
View Item