Гринько, Вікторія (2015) Метод проектів як шлях формування ік-компетентності майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 90-94. ISSN 2219-5203
![16.pdf [thumbnail of 16.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
16.pdf
Download (536kB)
Abstract
У статті аналізується метод проектів як один зі шляхів формування ІК-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Детально розглядаються проекти з метою формування ІК-компетентності майбутніх педагогів під час вивчення ними таких дисциплін, як «Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя початкової школи», «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство», «Технологія вивчення освітньої галузі «Природознавство», «Основи наукових досліджень», а також під час проходження педагогічної практики. Наводяться приклади таких проектів, як «Інтерактивна книга», «Інтерактивний плакат», «Створення відеокліпів», «Навчальна наукова конференція», науково-дослідний проект «Профілактика комп’ютерної залежності в молодших школярів».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 02 Feb 2016 13:10 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/19 |