Олексенко, Р. І. (2009) Формування збутової стратегії туристичними підприємствами у ринкових умовах. In: Реструктуризація соціально-економічного потенціалу України в умовах розвитку ринкових відносин: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. семінару молодих вчених та студентів, Мелітополь.
Реструктуризацiя-соц-економ-потенцiалу.ocr.pdf
Download (114kB)
Abstract
Розкриваються методи формування збутової стратегії на прикладі туристичних підприємств в умовах ринкової економіки.
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Users 17 not found. |
| Date Deposited: | 26 Apr 2018 13:47 |
| Last Modified: | 27 Jan 2020 09:55 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1665 |




