Симоненко, Світлана (2015) Віртуальні спільноти як ефективний засіб навчання іноземних мов: зарубіжний досвід. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 74-78. ISSN 2219-5203
![13.pdf [thumbnail of 13.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
13.pdf
Download (494kB)
Abstract
У статті відображено позитивний досвід зарубіжних країн у створенні віртуальних спільнот, зокрема й віртуальних навчальних спільнот. Подано тлумачення віртуальних спільнот, запропоновані зарубіжними дослідниками. Презентовано різні класифікації віртуальних спільнот. Визначено відмінності між поняттями «віртуальна спільнота» й «соціальна мережа». З’ясовано основні критерії успішного функціонування віртуальних навчальних спільнот і переваги використання їх у навчанні. Наведено приклади популярних віртуальних спільнот із вивчення іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 02 Feb 2016 13:09 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/16 |