Атрошенко, Тетяна Юріївна and Мільчевська, Ганна Сергіївна (2025) Формування «soft skills» майбутніх соціальних працівників як умова здійснення ними інноваційної діяльності. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи (8). pp. 25-30. ISSN 3041-1041
![1296-Текст статті-2634-1-10-20250805.pdf [thumbnail of 1296-Текст статті-2634-1-10-20250805.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1296-Текст статті-2634-1-10-20250805.pdf
Download (401kB)
Abstract
Метою статті є теоретичне обґрунтування впливу «soft skills» майбутніх соціальних працівників на розвиток здатності до ефективного впровадження ними інновацій у подальшій професійній діяльності. Здійснено
огляд визначень, наданих поняттю «soft skills» українськими та зарубіжними вченими. У статті під «soft skills»
майбутніх соціальних працівників розуміється сукупність соціально-психологічних знань та умінь, особистісних характеристик здобувачів вищої освіти, необхідних для успішного виконання завдань, взаємодії з іншими людьми та подальшої ефективної реалізації професійної діяльності в соціальній сфері.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 29 Sep 2025 00:04 |
Last Modified: | 29 Sep 2025 00:04 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14382 |