Кожевникова, Алла Власівна (2014) Формування готовності майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом: 13.00.04 − теорія і методика професійної освіти: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Other thesis, Кіровоград.
![AVTOREFERAT_Kozhevnikova.pdf [thumbnail of AVTOREFERAT_Kozhevnikova.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
AVTOREFERAT_Kozhevnikova.pdf - Published Version
Download (696kB)
Abstract
Кожевникова А. В. Формування готовності майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Кіровоградський
державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. − Кіровоград,2014.
Дисертація присвячена проблемі формування готовності майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.
У роботі теоретично обґрунтовано та експериментально доведено ефективність запропонованих педагогічних умов формування готовності до суб’єктсуб’єктного управління педагогічним процесом у студентів вищих навчальних педагогічних закладів, зокрема: орієнтація цілей і мотивів професійної діяльності майбутніх учителів на реалізацію суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом; оновлення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя знаннями з організації суб’єкт-суб’єктного управління шляхом упровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом”; спрямування практичної підготовки майбутнього вчителя на формування умінь і навичок організації суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом; створення у вищому навчальному закладі освітнього середовища на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Визначено і схарактеризовано структуру, критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.
Ключові слова : педагогічний процес, суб’єкт-суб’єктне управління, готовність до суб’єкт-суб’єктного управління, педагогічні умови.
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 21 Sep 2025 19:20 |
Last Modified: | 21 Sep 2025 19:20 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14302 |