Фокшек, А.В. (2012) Субʼєкт-субʼєктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3 (21)). pp. 309-315. ISSN 2312-5993
![Fokshek___Subiekt-subiektne upravlinnia.pdf [thumbnail of Fokshek___Subiekt-subiektne upravlinnia.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Fokshek___Subiekt-subiektne upravlinnia.pdf - Published Version
Download (145kB)
Official URL: https://pedscience.sspu.edu.ua/
Abstract
У статті розглянуто і узагальнено теоретичні положення щодо суті понять "інноввація", "управління" та "субʼєкт-субʼєктне управління". Проаналізовано ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів до субʼєкт-субʼєктного управління та встановлено характерні зв'язки субʼєкт-субʼєктного управління з професійною педагічною підготовкою.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва > Фахові видання |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 21 Sep 2025 19:22 |
Last Modified: | 21 Sep 2025 19:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14301 |