Фокшек, Алла (2011) Професійна компетентність як складова підготовки майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 4 (2). pp. 214-219. ISSN 2307-4914
![ppsv_2011_4(2)__33.pdf [thumbnail of ppsv_2011_4(2)__33.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ppsv_2011_4(2)__33.pdf
Download (258kB)
Abstract
У статті розглянуто важливе питання готовності майбутнього
педагога до суб’єкт-суб’єктного управління, складовою якої є професійна компетентність. Адже, трансформація сучасної вищої педагогічної освіти на стандарти Європи передбачає підготовку компетентного фахівця, який є ключовою фігурою суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом та суб’єктом особистісного і професійного зростання. «Компетентність» є інтегративним і містить такі аспекти:
готовність до цілепокладання; готовність до оцінки; готовність до діяльності; готовність до суб’єкт-суб’єктного управління.
Ключові слова: компетентність, компетенція, професійна
компетентність, підготовка, суб’єкт-суб’єктне управління.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва > Фахові видання |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 15 Sep 2025 19:56 |
Last Modified: | 15 Sep 2025 19:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14298 |