Фокшек, А. В. (2011) Системний та синергетичні підходи як модель сучасного педагогічного процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка: 6. pp. 213-220. ISSN 2219-5203
![464-Текст статті-824-1-10-20130206.pdf [thumbnail of 464-Текст статті-824-1-10-20130206.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
464-Текст статті-824-1-10-20130206.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Системний та синергетичні підходи як модель сучасного педагогічного процесу. В статті проаналізовано становлення моделі сучасного педагогічного процесу як самоорганізованої системи в педагогічному університеті через системний та синергетичні підходи. Обгрунтовано, що сучасний педагогічний процес - це складна самоорганізована система, яка об'єднує процеси виховання, навчання, розвитку та саморозвитку майбутнього вчителя
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва > Фахові видання |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 15 Sep 2025 19:59 |
Last Modified: | 15 Sep 2025 19:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14297 |