Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Системний та синергетичні підходи як модель сучасного педагогічного процесу

Фокшек, А. В. (2011) Системний та синергетичні підходи як модель сучасного педагогічного процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка: 6. pp. 213-220. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 464-Текст статті-824-1-10-20130206.pdf] Text
464-Текст статті-824-1-10-20130206.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Системний та синергетичні підходи як модель сучасного педагогічного процесу. В статті проаналізовано становлення моделі сучасного педагогічного процесу як самоорганізованої системи в педагогічному університеті через системний та синергетичні підходи. Обгрунтовано, що сучасний педагогічний процес - це складна самоорганізована система, яка об'єднує процеси виховання, навчання, розвитку та саморозвитку майбутнього вчителя

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва > Фахові видання
Depositing User: Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА
Date Deposited: 15 Sep 2025 19:59
Last Modified: 15 Sep 2025 19:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14297

Actions (login required)

View Item
View Item