Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Цифрова трансформація освіти: реалії та перспективи

Хоменко, Н. Д. (2024) Цифрова трансформація освіти: реалії та перспективи. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 04–05 жовтня 2024 року. pp. 116-118. ISSN ISBN 978-966-488-303-7

[thumbnail of Хоменко.pdf] Text
Хоменко.pdf

Download (451kB)

Abstract

Військовий стан в Україні, викликаний повномасштабним вторгненням росії, значно вплинув на всі сфери суспільного життя, включаючи систему вищої освіти. Університети та інші освітні заклади опинилися в умовах, коли традиційний формат навчання став неможливим через загрози безпеці, масові переміщення населення та руйнування інфраструктури. Ці виклики змусили заклади освіти швидко адаптуватися до нових реалій, впроваджуючи дистанційні та змішані форми навчання як основні способи підтримки навчального процесу. Цифрова трансформація вищої освіти, прискорена військовими подіями, стала необхідністю для забезпечення безперервності навчання студентів. Це включає впровадження новітніх технологій, перехід на онлайн-платформи, а також перегляд традиційних підходів до організації та проведення занять. Така ситуація створила серйозні виклики для викладацького складу та студентів, але водночас відкрила нові можливості для розвитку інноваційних методів навчання та глобальної інтеграції української освіти у світовий освітній простір.
Метою цієї публікації є аналіз впливу воєнного стану на цифровізацію системи вищої освіти в Україні та забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 10 Sep 2025 10:39
Last Modified: 10 Sep 2025 10:39
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14255

Actions (login required)

View Item
View Item