Федюніна, Олена (2024) Класифікація цінностей ЄС та підходи до їх формування у педагогіці. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 89-93.
![4.pdf [thumbnail of 4.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
4.pdf - Published Version
Download (325kB)
Abstract
Статтю присвячено аналізу цінностей Європейського Союзу
(ЄС) та визначенню підходів до їх формування у
педагогічній практиці. Здійснено класифікацію цінностей ЄС
на три основні групи: базові (гідність, права людини),
соціальні (рівність, солідарність) та інституційні (демократія,
верховенство права). Окреслено когнітивний, проєктний та
комунікативний підходи до інтеграції цих цінностей у
навчальний процес, особливо в контексті підготовки
майбутніх філологів. Запропоновано методичні
рекомендації щодо використання інтерактивних технологій
(кейс-методу, рольових ігор, дебатів) для розвитку
громадянських і міжкультурних компетентностей.
Результати дослідження можуть бути використані для
вдосконалення освітніх програм і сприяти формуванню
європейської ідентичності у студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 25 Jun 2025 23:01 |
Last Modified: | 25 Jun 2025 23:01 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14172 |