Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Класифікація цінностей ЄС та підходи до їх формування у педагогіці

Федюніна, Олена (2024) Класифікація цінностей ЄС та підходи до їх формування у педагогіці. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 89-93.

[thumbnail of 4.pdf] Text
4.pdf - Published Version

Download (325kB)

Abstract

Статтю присвячено аналізу цінностей Європейського Союзу
(ЄС) та визначенню підходів до їх формування у
педагогічній практиці. Здійснено класифікацію цінностей ЄС
на три основні групи: базові (гідність, права людини),
соціальні (рівність, солідарність) та інституційні (демократія,
верховенство права). Окреслено когнітивний, проєктний та
комунікативний підходи до інтеграції цих цінностей у
навчальний процес, особливо в контексті підготовки
майбутніх філологів. Запропоновано методичні
рекомендації щодо використання інтерактивних технологій
(кейс-методу, рольових ігор, дебатів) для розвитку
громадянських і міжкультурних компетентностей.
Результати дослідження можуть бути використані для
вдосконалення освітніх програм і сприяти формуванню
європейської ідентичності у студентів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 25 Jun 2025 23:01
Last Modified: 25 Jun 2025 23:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14172

Actions (login required)

View Item
View Item