Кожевникова, Алла and Воровка, Маргарита (2022) Розвиток інформаційно-комунікаційної культури особистості майбутнього педагога і її значення для роботи в умовах воєнного стану. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету Серія: Педагогіка (1 (28)). pp. 51-59. ISSN 2219-5203
3100-Текст статті-7811-1-10-20231212.pdf
Download (649kB)
Abstract
Актуальність проблеми розвитку інформаційно-
комунікаційної культури особистості педагога та її
значення для роботи в умовах воєнного стану
визначається потребою у впроваджені в освітній процес
інноваційно педагогічних додатків. Відповідно, метою
статті є теоретичне обґрунтування та експериментальна
перевірка розвитку інформаційно-комунікаційної
культури та впливу інноваційних педагогічних додатків
на підвищення якості навчання здобувачів вищої освіти
і їх значення для роботи в умовах воєнного стану. Для
реалізації мети було використано комплекс методів:
теоретичний аналіз і синтез, узагальнення, зіставлення,
що слугували вивченню наукових джерел інноваційних
педагогічних технологій; емпіричні методи (анкетування,
бесіда, інтерв’ювання, спостереження, експертне
оцінювання); статистичні методи дослідження, що
допомогли з’ясувати ефективність інноваційних
педагогічних додатків під час викладання дисципліни
«Педагогіка» та їх вплив на освітній процес здобувачів
вищої освіти.
Ключові слова:
культура; інформаційно-комунікаційна культура;
інноваційні педагогічні технології; інноваційні педагогічні
додатки; здобувачі вищої освіти.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва > Фахові видання |
| Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
| Date Deposited: | 13 Jun 2025 16:06 |
| Last Modified: | 13 Jun 2025 16:14 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14120 |




