Канарова, Ольга and Вознюк, Анна and Шикиринська, Олександра (2024) Сенсорне виховання дітей дошкільного віку як засіб розвитку пізнавальної активності. Молодь і ринок, 230 (10). pp. 122-126. ISSN 2308-4634
![Молодь і ринок фах.ст..pdf [thumbnail of Молодь і ринок фах.ст..pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Молодь і ринок фах.ст..pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті досліджується розвиток пізнавальної активності дошкільника як важлива психолого-педагогічна
проблема, яка охоплює вивчення механізмів, умов та факторів, що сприяють активізації пізнавальних процесів.
З’ясовано роль сенсорного виховання у формуванні основних когнітивних процесів, таких як увага, пам’ять,
мислення та уява. Проаналізовано сутнісне наповнення терміна “сенсорно-пізнавальна компетентність” як
здатності дитини стимулювати пізнавальну активність, проявляти спостережливість і креативність у взаємодії
з навколишнім світом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 13 Jun 2025 14:02 |
Last Modified: | 13 Jun 2025 14:02 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14116 |