Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Підготовка майбутніх вчителів до використання цифрових технології у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Кожевникова, А. В. and Кожевников, П. П. (2024) Підготовка майбутніх вчителів до використання цифрових технології у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя – Мелітополь, 04–05 жовтня 2024 р.). pp. 199-202.

[thumbnail of КожевниковаКожевниковМелітополь10.2024.pdf] Text
КожевниковаКожевниковМелітополь10.2024.pdf

Download (1MB)

Abstract

Сучасна освіта перебуває в процесі трансформації завдяки впровадженню цифрових технологій, які відкривають нові можливості для інклюзивного навчання. Діти з особливими освітніми потребами потребують спеціальних підходів, методів і засобів навчання, що допоможуть їм повноцінно брати участь у педагогічному процесі. Цифрові технології здатні компенсувати певні обмеження й адаптувати освітнє середовище під індивідуальні потреби учнів. А процес підготовка майбутніх вчителів до використання досліджуваних технологій є одним з ключових аспектів їхньої професійної компетентності, що відповідає вимогам інклюзивної освіти та забезпечує рівний доступ до навчання для всіх дітей.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва
Depositing User: Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА
Date Deposited: 15 May 2025 13:44
Last Modified: 15 May 2025 13:44
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14099

Actions (login required)

View Item
View Item