Кожевникова, А. В. and Кожевников, П. П. (2024) Підготовка майбутніх вчителів до використання цифрових технології у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя – Мелітополь, 04–05 жовтня 2024 р.). pp. 199-202.
![КожевниковаКожевниковМелітополь10.2024.pdf [thumbnail of КожевниковаКожевниковМелітополь10.2024.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
КожевниковаКожевниковМелітополь10.2024.pdf
Download (1MB)
Abstract
Сучасна освіта перебуває в процесі трансформації завдяки впровадженню цифрових технологій, які відкривають нові можливості для інклюзивного навчання. Діти з особливими освітніми потребами потребують спеціальних підходів, методів і засобів навчання, що допоможуть їм повноцінно брати участь у педагогічному процесі. Цифрові технології здатні компенсувати певні обмеження й адаптувати освітнє середовище під індивідуальні потреби учнів. А процес підготовка майбутніх вчителів до використання досліджуваних технологій є одним з ключових аспектів їхньої професійної компетентності, що відповідає вимогам інклюзивної освіти та забезпечує рівний доступ до навчання для всіх дітей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 15 May 2025 13:44 |
Last Modified: | 15 May 2025 13:44 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14099 |