Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання дидактичних ігор і вправ в процесі навчання дітей орієнтуванню в часі

Ципак, Вікторія and Жейнова, Світлана and Клопотенко, Любов (2024) Використання дидактичних ігор і вправ в процесі навчання дітей орієнтуванню в часі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (32)). pp. 238-244. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Жейнова, Ципак , Клопотенко 2024.pdf] Text
Жейнова, Ципак , Клопотенко 2024.pdf

Download (259kB)

Abstract

У статті розглянуто теоретичні основи формування часових уявлень у дітей дошкільного віку; йдеться про важливу
складову пізнавального розвитку формування уявлень про час та явища, з ним пов’язані. Особливий акцент зроблено на методиці формування часових проявів, її поетапному характері.
Сформульовано етапи розвитку часових уявлень у дошкільному віці та психологічні особливості їх формування. Основну увагу зосереджено на знаннях дітей дошкільного віку про час та його властивості. Обґрунтовано важливість і необхідність використання дидактичних ігор та ігрових вправ у процесі
формування уявлень про час. Визначено, що дидактичні ігри та вправи є ефективним засобом навчання дошкільників орієнтуванню в часі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Date Deposited: 16 Feb 2025 22:42
Last Modified: 16 Feb 2025 22:42
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14005

Actions (login required)

View Item
View Item