Ципак, Вікторія and Жейнова, Світлана and Клопотенко, Любов (2024) Використання дидактичних ігор і вправ в процесі навчання дітей орієнтуванню в часі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (32)). pp. 238-244. ISSN 2219-5203
![Жейнова, Ципак , Клопотенко 2024.pdf [thumbnail of Жейнова, Ципак , Клопотенко 2024.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Жейнова, Ципак , Клопотенко 2024.pdf
Download (259kB)
Abstract
У статті розглянуто теоретичні основи формування часових уявлень у дітей дошкільного віку; йдеться про важливу
складову пізнавального розвитку формування уявлень про час та явища, з ним пов’язані. Особливий акцент зроблено на методиці формування часових проявів, її поетапному характері.
Сформульовано етапи розвитку часових уявлень у дошкільному віці та психологічні особливості їх формування. Основну увагу зосереджено на знаннях дітей дошкільного віку про час та його властивості. Обґрунтовано важливість і необхідність використання дидактичних ігор та ігрових вправ у процесі
формування уявлень про час. Визначено, що дидактичні ігри та вправи є ефективним засобом навчання дошкільників орієнтуванню в часі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 16 Feb 2025 22:42 |
Last Modified: | 16 Feb 2025 22:42 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14005 |