Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного часу засобами арттерапії

Жейнова, Світлана and Нахалова, Ольга (2024) Формування позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного часу засобами арттерапії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (32)). pp. 93-99. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Жейнова ,Нахалова 2024.pdf] Text
Жейнова ,Нахалова 2024.pdf

Download (259kB)

Abstract

Статтю присвячено дослідженню можливостей
використання арттерапії як засобу формування позитивного
світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного
часу. У статті розглянуто практичні питання використання
арттерапії. В умовах сучасного воєнного часу та небезпек,
які можуть впливати на психічне здоров’я дітей, важливим є
розгляд ефективних шляхів зміцнення позитивних емоційних
станів та внутрішніх ресурсів у молодших вікових групах.
Авторами визначено основні психологічні труднощі, з якими
стикаються діти дошкільного віку у воєнний час – емоційний
стрес, тривожність та інші психічні деструктивні аспекти.
Проаналізовано вплив арттерапевтичних технік на
емоційний стан, соціальний розвиток та загальну психічну
стійкість дітей, які пережили війну. Особливий акцент
зроблено на здатності мистецтва стимулювати творче
самовираження, покращувати самопочуття та сприяти
психологічному відновленню. Воно допомагає дітям
переживати складні ситуації та підтримувати
психосоціальний розвиток, У статті досліджено такі форми
арттерапії, як ізотерапія, музикотерапія, пісочна терапія,
бібліотерапія та казкотерапія.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Date Deposited: 16 Feb 2025 22:38
Last Modified: 16 Feb 2025 22:38
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14001

Actions (login required)

View Item
View Item