Волкова, В. А. and Жейнова, С. С. and Сухомлінова, А. С. (2021) Використання колискових пісень національних спільнот мелітопольщини на музичних заняттях як засіб формування етнокультурної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 1 (80). pp. 52-55. ISSN 2311-5491
![ВВА, ЖСС, Сухомл.pdf [thumbnail of ВВА, ЖСС, Сухомл.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ВВА, ЖСС, Сухомл.pdf
Download (292kB)
Abstract
В умовах розвитку України як поліетнічної держави виняткового значення набувають дослідження історії та куль-
тури національних спільнот, відродження і збереження багатовікових традицій численних народів, що тут мешка-
ють. Велику роль у формуванні етнокультурної компетентності дитини відіграють народознавчі та етнографічні засоби виховного впливу. Відроджується потенціал дитячого фольклору. У колискових піснях закладено генетичний
код родини, який мати своєю безпосередністю і ніжністю передає дитині. Із колискових пісень народжуються всі інші
пісенні жанри дитячого фольклору. Колискові пісні болгар, німців та чехів Мелітопольщини містять багато народних
символів, які розкривають духовність, святковий та повсякденний побут, добробут, національний колорит.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 16 Feb 2025 22:31 |
Last Modified: | 16 Feb 2025 22:31 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13998 |