Прийма, Сергій (2000) Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. Сучасний стан і перспективи шкільних курсів математика та інформатики у зв’язку з реформуванням у галузі освіти. pp. 167-170.
This is the latest version of this item.
![18_распознан.pdf [thumbnail of 18_распознан.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
18_распознан.pdf
Download (611kB)
Abstract
Незважаючи на відносну доступність якісного програмного забезпечення, яке в цілому відповідає єдиним дидактичним вимогам вивчення курсу інформатики, у вчителя дуже часто виникає необхідність використання своїх знань та вмінь з програмування для розв'язання деяких нестандартних прикладних задач, тобто без звернення до послуг професійних програмістів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 11 Sep 2017 12:36 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1393 |
Available Versions of this Item
-
Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. (deposited 01 Jun 2017 06:36)
- Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. (deposited 11 Sep 2017 12:36) [Currently Displayed]