Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи

Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). pp. 99-102. ISSN 2521–1919

This is the latest version of this item.

[thumbnail of 1_распознан.pdf] Text
1_распознан.pdf

Download (638kB)

Abstract

У публікації відображено аспекти вивчення курсу інформатики вищої школи в умовах впровадження модельно-символічної технології. Розглянуто принципи побудови проблемно-символічних сигналів на основі тривимірної моделі. Наведено узагальнену модель проблемних символів та варіативний ряд їхніх оптимальних комбінацій.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 11 Sep 2017 05:24
Last Modified: 13 Oct 2020 11:57
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1379

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item