Непша, Олександр Вікторович and Гришко, Світлана Вікторівна and Прохорова, Лариса Анатоліївна and Левада, Ольга Михайлівна and Зав’ялова, Тетяна Василівна (2023) Методичні підходи до викладання шкільної географії в умовах інклюзивної освіти. Actual scientific research in the modern world (9). pp. 86-91. ISSN 2524-0986
![Непша ОВ_Гришко СВ.pdf [thumbnail of Непша ОВ_Гришко СВ.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Непша ОВ_Гришко СВ.pdf
Download (2MB)
Official URL: https://drive.google.com/file/d/168ieUIrGY_Ae9e1Mb...
Abstract
Учням з особливими освітніми потребами сьогодні зовсім не обов’язково навчатися в спеціальних установах, навпаки, здобути якіснішу освіту і краще адаптуватися до життя вони зможуть у звичайній загальноосвітній школі. Здоровим же дітям це дасть змогу розвинути толерантність і відповідальність.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Users 29 not found. |
Date Deposited: | 05 Feb 2024 17:09 |
Last Modified: | 05 Feb 2024 17:09 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13446 |