Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методична підготовка майбутнього вчителя географії в педагогічному закладі вищої освіти

Гришко, Світлана Вікторівна and Левада, Ольга Михайлівна and Прохорова, Лариса Анатоліївна and Непша, Олександр Вікторович and Зав’ялова, Тетяна Василівна (2024) Методична підготовка майбутнього вчителя географії в педагогічному закладі вищої освіти. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право»,Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)» (1 (19)). pp. 581-594. ISSN 2786-6300

[thumbnail of Гришко СВ_стаття.pdf] Text
Гришко СВ_стаття.pdf

Download (1MB)

Abstract

У статті розглянуто сучасні підходи до методичної підготовки майбутнього вчителя географії в педагогічному закладі вищої освіти. Встановлено, що методична підготовка вчителя географії є цілісною багатокомпонентною системою в структурі його професійної підготовки. Вона будується на методологічних засадах географічної науки, педагогіки, психології, методики викладання географії та являє собою взаємозв’язок різних форм організації навчально-виховного процесу. Методична підготовка вчителя географії передбачає єдність теорії та практики, вона виступає інтегратором знань, умінь та навичок студентів, сформованих у процесі психолого-педагогічної та предметної підготовок. Подано опис процесу методичної підготовки майбутніх учителів географії через різні форми навчання (лекції, семінари, практичні заняття), самостійну науково-дослідницьку, виробничу педагогічну практику, самостійну роботу. Розкрито складові методичної компетентності, такі як методичні знання, методичні вміння, педагогічна рефлексія, показано засвоєння їх студентами під час вивчення дисципліни «Методика навчання географії» та під час проходження виробничої педагогічної практики. Встановлено, що методичні знання, методичні вміння та навички необхідні майбутньому вчителеві географії під час опанування ним практичної та науково-дослідницької педагогічної діяльності, а також науково-дослідницької географічної діяльності. Таким чином, проведене дослідження засвідчило, що процес формування методичної компетентності майбутнього вчителя географії тривалий і складний, і у педагогічному закладі вищої освіти закладаються лише його підвалини, але вже нині можна сказати, що теперішні випускники готові до здійснення педагогічної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму > Фахові видання
Depositing User: Users 29 not found.
Date Deposited: 25 Jan 2024 09:18
Last Modified: 29 Jan 2024 21:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13411

Actions (login required)

View Item
View Item