Волік, Наталія Миколаївна and Ляпунова, Валентина Анатоліївна (2022) Імплементація питань розвитку емоційно‐комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», 20 (49). pp. 35-47. ISSN 2218-7650
![Bulletin_20_49_Pedagogika_Volik_Lapunova.pdf [thumbnail of Bulletin_20_49_Pedagogika_Volik_Lapunova.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Bulletin_20_49_Pedagogika_Volik_Lapunova.pdf
Download (279kB)
Abstract
У статті порушується питання мінливості сучасного світу, що
зумовлює необхідність спрямовувати розвиток особистості відповідно
до викликів часу. Надано короткий історичний огляд зміни освітньої
парадигми в нашій країні, а також у європейському освітньому просторі.
В цьому зв’язку представлено думки та висновки вітчизняних фахівців і
міжнародних експертів в галузі освіти. Вказується на те, що дошкільний
період – це фундамент становлення особистості людини, а отже,
формування засад її розвитку необхідно починати саме в цьому віці.
Наведено перелік науковців, які займаються дослідженням питань
розвитку емоційної сфери дошкільника, а також їхніх колег, що
переймаються проблемами комунікативної компетентності дитини
дошкільного віку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 29 Dec 2023 11:07 |
Last Modified: | 29 Dec 2023 11:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13325 |