Seheda, Nataly and Tereschenko, Svitlana (2020) Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons. Journal of History Culture and Art Research, 9 (4). pp. 60-76.
Text (стаття розкриває діагностичні маркери по створенню методики розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики)
веб оф сайнс. 2020.pdf - Published Version
Download (466kB)
веб оф сайнс. 2020.pdf - Published Version
Download (466kB)
Abstract
Diagnostic Markers for Studying the Dynamics of Adolescent Creativity Development at Arts Integrated Lessons
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4436 not found. |
Date Deposited: | 28 Nov 2023 23:15 |
Last Modified: | 28 Nov 2023 23:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13281 |