Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва

Мітєва, А. М. and Врубель, Г. Ф. (2023) Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. SWorldJournal, 18 (7). pp. 188-192.

[thumbnail of 88-154-Vrubel Miteva.pdf] Text
88-154-Vrubel Miteva.pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract

У статті виокремлені праксіологічний та компетентісний підходи як
методологічна база професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Праксіологічний підхід автори розкривають з позиції практико-орієнтованої діяльності
вчителя музичного мистецтва у роботі із шкільним хоровим колективом та грунтує його на
ціннісному ставленні педагога-музиканта до хорової музики як високого мистецтва та
процесу власної творчої діяльності. В свою чергу компетентнісний підхід подано у ракурсі
оновлення розуміння ролі вчителя музичного мистецтва у навчально-виховному процесі
сучасної школи та оволодіння ним професійно-важливими якостями та уміннями. Авторами
розкрито специфіку формування професійних знань й умінь студентів в умовах вивчення циклу
диригентсько-хорових дисциплін.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4449 not found.
Date Deposited: 17 Oct 2023 20:43
Last Modified: 17 Oct 2023 20:43
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13128

Actions (login required)

View Item
View Item