Мітєва, А. М. and Врубель, Г. Ф. (2023) Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. SWorldJournal, 18 (7). pp. 188-192.
88-154-Vrubel Miteva.pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only
Download (1MB) | Request a copy
Abstract
У статті виокремлені праксіологічний та компетентісний підходи як
методологічна база професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Праксіологічний підхід автори розкривають з позиції практико-орієнтованої діяльності
вчителя музичного мистецтва у роботі із шкільним хоровим колективом та грунтує його на
ціннісному ставленні педагога-музиканта до хорової музики як високого мистецтва та
процесу власної творчої діяльності. В свою чергу компетентнісний підхід подано у ракурсі
оновлення розуміння ролі вчителя музичного мистецтва у навчально-виховному процесі
сучасної школи та оволодіння ним професійно-важливими якостями та уміннями. Авторами
розкрито специфіку формування професійних знань й умінь студентів в умовах вивчення циклу
диригентсько-хорових дисциплін.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
| Depositing User: | Ганна Федорівна ВРУБЕЛЬ |
| Date Deposited: | 17 Oct 2023 20:43 |
| Last Modified: | 17 Oct 2023 20:43 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13128 |




