Подпльота, С. В. (2021) Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18–20 травня 2021 року. pp. 397-400.
18_Тези тьют рух в осв прост.pdf - Published Version
Download (490kB)
Abstract
Курс України у напрямку європейської інтеграції обумовив зростання зацікавленості цінностями західної культури з метою побудови демократичної, гуманістичної та соціально відповідальної держави. Для сучасного студента актуальним стає пошук свого шляху в житті, набуття авторського стилю діяльності, права на індивідуальну траєкторію розвитку. Інноваційним у роботі зі студентами є педагогічний супровід, а точніше тьюторський супровід. Професія «тьютор», хоч 
історія її виникнення сягає Середньовіччя, як ніколи витребувана саме сьогодні. Це пов’язано з ідеєю неперервної освіти особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх центрів та з потребою самореалізації і професійного становлення.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов | 
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com | 
| Date Deposited: | 09 Oct 2023 19:23 | 
| Last Modified: | 09 Oct 2023 19:23 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13090 | 




