Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики

Подпльота, С. В. (2021) Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18–20 травня 2021 року. pp. 397-400.

[thumbnail of 18_Тези тьют рух в осв прост.pdf] Text
18_Тези тьют рух в осв прост.pdf - Published Version

Download (490kB)

Abstract

Курс України у напрямку європейської інтеграції обумовив зростання зацікавленості цінностями західної культури з метою побудови демократичної, гуманістичної та соціально відповідальної держави. Для сучасного студента актуальним стає пошук свого шляху в житті, набуття авторського стилю діяльності, права на індивідуальну траєкторію розвитку. Інноваційним у роботі зі студентами є педагогічний супровід, а точніше тьюторський супровід. Професія «тьютор», хоч
історія її виникнення сягає Середньовіччя, як ніколи витребувана саме сьогодні. Це пов’язано з ідеєю неперервної освіти особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх центрів та з потребою самореалізації і професійного становлення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 09 Oct 2023 19:23
Last Modified: 09 Oct 2023 19:23
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13090

Actions (login required)

View Item
View Item