Подпльота, Світлана (2022) Форми та методи морального виховання у тьюторських практиках Англії. Viae Educations. Studies of Education and Didactics (1 (3)). pp. 43-53. ISSN 2956-2856
![8_Форми та методи 2022.pdf [thumbnail of 8_Форми та методи 2022.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
8_Форми та методи 2022.pdf - Published Version
Download (826kB)
Abstract
У статті наголошено на тому, що з кожним роком в Англії моральний розвиток особистості отримує все більше уваги, а кількість програм морального виховання в коледжах та університетах постійно зростає. Доведено, що зміст програм підготовки тьюторів направлений на навчання моралі, прищеплення цінностей, а також на використання різних педагогічних підходів та методів. Програми професійного
розвитку тьюторів сприяють їх етичному та моральному розвитку, навчають критично обмірковувати різні питання морального та етичного змісту. Встановлено, що належне виховання тьюторами студентів допомогає збагатити їх знання, мораль, цінності та етику. Мораль і цінності тьютор розвиває через безліч методів, таких як бесіда, написання есе, рольова гра, дебати, дискусії, проєкти, інтерв’ю, мозковий штурм; використання ресурсних матеріалів за допомогою віршів, історій, пісень, фотографій, плакатів і гасел. Ці методи ефективно допомагають тьюторам навчати студентів критично оцінювати важливі питання, враховуючи мораль, цінності та етику. У статті описані форми та методи, які використовує тьютор, особливо впливають на розвиток цінностей, моральності та етики, сприяють підвищенню мотивації студентів та пропагуванню загальнолюдських
цінностей. Завдяки обговоренню і читанню, дослідженню і письму поступово, тиждень за тижнем, семестр за семестром, рік за роком, англійські студенти в кінці навчання навчаються думати самостійно і, що найважливіше, – чинити за законами моралі. У статті визначено, що тьютори володіють власним «стилем» виховання, який частково пов’язаний з їхнім власним досвідом, ставленням до життя, а також індивідуальними якостями. Доведено, що студенти на тьюторіалі знаходяться у середовищі, що сприяє їх всебічному, гармонійному розвитку та допомагає досягти
успіху. Тьюторська підтримка призводить до того, щоб підопічні були впевненими у своїй здатності до успішного прогресу, визначенні пріоритетів, подоланні конфліктів, встановленні реалістичних особистих цілей; могли звертатися по допомогу, розв’язувати проблеми, розвивати свою моральну культуру. Повага та любов до підопічних показують рівень
розвитку моральної свідомості тьютора. Ця любов проявляється у довірі, повазі, вимогливості, справедливості, шляхетності та доброті. Обгрунтовано, що для формування власного іміджу та встановлення довірливих стосунків з підопічними тьютор ретельно готується до тьюторіалів; демонструє свою повагу, щирість, емпатію, зацікавленість та контактність; є доброзичливим, відкритим, завжди у гарному настрої; проникає в духовний світ підопічного, враховує його цінності та уподобання; пропонує і просить допомоги, прислухається до порад; спостерігає за підопічними; визначає те, що вражає їх і захоплює.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 27 Sep 2023 14:14 |
Last Modified: | 27 Sep 2023 14:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13079 |