Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті

Подпльота, Світлана Володимирівна (2022) Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті. Науковий журнал Хортицької національної академії (2 (7)). pp. 70-78.

[thumbnail of 2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf] Text
2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf - Published Version

Download (735kB)

Abstract

Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу.
Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 02 Oct 2023 21:07
Last Modified: 02 Oct 2023 21:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13073

Actions (login required)

View Item
View Item