Подпльота, Світлана Володимирівна (2022) Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті. Науковий журнал Хортицької національної академії (2 (7)). pp. 70-78.
![2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf [thumbnail of 2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf - Published Version
Download (735kB)
Abstract
Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу.
Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 02 Oct 2023 21:07 |
Last Modified: | 02 Oct 2023 21:07 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13073 |