Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем

Сегеда, Наталя (2015) Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 69-73. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 12.pdf] Text
12.pdf

Download (535kB)

Abstract

У статті розкрито акмеологічну сутність професіогенезу викладача. Для цього розроблено й реалізовано метод педевтологічних аналогем. За його допомогою диференційовано категоріальну сутність кожного з феноменів, що наповнюють професіогенез людини; конкретизовано творчо-еволюційну сутність стадіальності професіогенезу викладача; систематизовано категоріально-понятійний апарат терміна «професійний розвиток» у тезаурусі педевтології. Запропоновано поняття «трансфесіоналізація» на позначення акмеологічного за сутністю стану, у який переходить професіоналізація викладача і який виявляється в здатності цілеспрямовано, адресно виносити смисли професії за її межі, продукувати трансформерні перетворення професії і Я-професійного.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 02 Feb 2016 12:05
Last Modified: 05 Oct 2020 09:12
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13

Actions (login required)

View Item
View Item