Сегеда, Наталя (2015) Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 69-73. ISSN 2219-5203
![12.pdf [thumbnail of 12.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
12.pdf
Download (535kB)
Abstract
У статті розкрито акмеологічну сутність професіогенезу викладача. Для цього розроблено й реалізовано метод педевтологічних аналогем. За його допомогою диференційовано категоріальну сутність кожного з феноменів, що наповнюють професіогенез людини; конкретизовано творчо-еволюційну сутність стадіальності професіогенезу викладача; систематизовано категоріально-понятійний апарат терміна «професійний розвиток» у тезаурусі педевтології. Запропоновано поняття «трансфесіоналізація» на позначення акмеологічного за сутністю стану, у який переходить професіоналізація викладача і який виявляється в здатності цілеспрямовано, адресно виносити смисли професії за її межі, продукувати трансформерні перетворення професії і Я-професійного.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 02 Feb 2016 12:05 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:12 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13 |