Гришко, Світлана Вікторівна and Зав’ялова, Тетяна Василівна and Непша, Олександр Вікторович and Прохорова, Лариса Анатоліївна (2022) Методичні підходи до формування географічних понять як компоненту географічних знань учнів. Actual scientific research in the modern world, 6 (86) (4). pp. 13-17. ISSN 2524-0986
![Гришко С.В..pdf [thumbnail of Гришко С.В..pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Гришко С.В..pdf
Download (1MB)
Abstract
Основними одиницями географічних знань є поняття про географічні об’єкти та явища та їх образні уявлення, процес формування яких здійснюється одночасно. У змісті шкільної географії представлені загальні та одиничні поняття. Загальні поняття не мають власних географічних назв, а одиничні поняття мають власні географічні назви. Формування понять здійснюється індуктивним (від часткового до загального) і дедуктивним (від загального до часткового) шляхом пізнання. Основними показниками засвоєння поняття є: знання його визначення, вміння виділяти суттєві відмітні ознаки поняття, що вивчається, наявність образного уявлення про вивчений географічний об'єкт або явище, вміння застосовувати знання про вивчене поняття при вирішенні нових пізнавальних завдань.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
Date Deposited: | 14 Jul 2023 18:52 |
Last Modified: | 14 Jul 2023 18:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12973 |