Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання

Білецька, Марина and Підварко, Тетяна (2023) Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (63). pp. 221-225. ISSN 2308-4863

[thumbnail of 34.pdf] Text
34.pdf

Download (367kB)

Abstract

У статті розглянуто роль професійного саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва в підви-щенні якості навчання та розвитку педагогічної майстерності. З’ясовано, що головною метою для здобувачів
вищої освіти є спрямованість на підготовку до майбутньої професійної діяльності та розвиток позиції щодо
професійної самореалізації. Знання, вміння та навички, які набуває студент, є необхідними засобами для успіш-ної професійної діяльності в майбутньому. Дослідження підтверджують, що формування професійної компе-тентності майбутніх фахівців залежить від рівня сформованості їх особистісних якостей, зокрема мотивації
досягнення успіху та самооцінки. Під час дистанційного навчання професійний саморозвиток студентів може
бути здійснений за допомогою онлайн-ресурсів та інтерактивних платформ, що надає більше можливостей для
самостійної роботи та саморозвитку. Однак, такий підхід може знизити мотивацію студентів та обмежити
їх можливості взаємодії з викладачами. Тому, необхідно забезпечити студентам належні умови для розвитку їх
професійних якостей та компетентностей під час дистанційного навчання. Зазначено, що особливе значення
для майбутнього вчителя музичного мистецтва має інструментально-виконавська підготовка, яка є основою
фахової підготовки студента. В процесі оволодіння необхідними музично-виконавськими вміннями, навичками
та досвідом творчої діяльності, а також формування відповідних особистісних якостей, майбутній вчитель
музичного мистецтва закладає основу подальшого професійного зростання та розробляє своє бачення профе-сійного розвитку. Розглянуто використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення
ефективності професійного саморозвитку майбутніх вчителів музичного мистецтва. Онлайн-формат навчання
надає студентам-музикантам можливість брати участь у різноманітних заходах, таких як вебінари, конфе-ренції, мистецькі конкурси та фестивалі, що сприяє їх професійному саморозвитку

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 13 Jul 2023 19:07
Last Modified: 13 Jul 2023 19:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12955

Actions (login required)

View Item
View Item