Прийма, Сергій (2002) Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 139-142.

![5.PDF [thumbnail of 5.PDF]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
5.PDF - Published Version
Download (734kB)
Abstract
Розвиток сучасного суспільства потребує суттєвих змін у системі освіти, що є стратегічною основою відтворення і нарощування інтелектуального, духовного потенціалу українського народу, найбільш масштабним та дієвим чинником його модернізації, запорукою майбутнього держави.
Головною ж перевагою використання даної технології у професійній підготовці фахівців є те, що студенти, окрім вивчення предметного матеріалу та загально інтелектуального розвитку, ознайомлюються з основними положеннями принципово нової технології, особливостями її впровадження в навчально-виховний процес, поповнюючи при цьому свій педагогічній інструментарій та підвищуючи професійний рівень.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 03 Jan 2017 06:49 |
Last Modified: | 03 Jan 2017 06:49 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1287 |
Available Versions of this Item
- Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 03 Jan 2017 06:49) [Currently Displayed]