Єремєєв, В. С. and Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 24-29.
![8.PDF [thumbnail of 8.PDF]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
8.PDF - Published Version
Download (706kB)
Abstract
Вектор шкільної та вузівської освіти, спрямовуючись у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості школи та вузу, зумовлює принципову необхідність переосмислення всіх факторів, від яких залежить якість навчально-виховного процесу, - змісту, методів, форм навчання і виховання, системи контролю й оцінювання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 03 Jan 2017 06:48 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1286 |