Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування

Єремєєв, В. С. and Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 24-29.

[thumbnail of 8.PDF] Text
8.PDF - Published Version

Download (706kB)

Abstract

Вектор шкільної та вузівської освіти, спрямовуючись у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості школи та вузу, зумовлює принципову необхідність переосмислення всіх факторів, від яких залежить якість навчально-виховного процесу, - змісту, методів, форм навчання і виховання, системи контролю й оцінювання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 03 Jan 2017 06:48
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1286

Actions (login required)

View Item
View Item