Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології

Прийма, Сергій and Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). pp. 117-130.

[thumbnail of 7.PDF] Text
7.PDF - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Дана публікація присвячена розробці основних принципів активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні інформатики, зокрема такого її розділу як основи алгоритмізації та програмування, з використанням модельно-символічної технології організації розвивального навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 30 Dec 2016 15:44
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1284

Actions (login required)

View Item
View Item