Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами

Христова, Т. Є. and Пюрко, В. Є. and Пюрко, О. Є. (2022) Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Інноваційна педагогіка, 51 (2). pp. 147-150. ISSN 2663-6085

[thumbnail of _Стаття окремо, с. 147-150 (1).pdf] Text
_Стаття окремо, с. 147-150 (1).pdf
Restricted to Repository staff only

Download (162kB) | Request a copy

Abstract

У статті відзначено, що незважаючи на наявність значної кількості педагогічних і методичних наукових досліджень щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання, підготовка до виховної роботи в умовах реалізації концепції Нової української школи як у теоретичному, так і в практичному аспектах, досліджена недостатньо. Мета роботи полягала у наданні характеристики педагогічних умов, які сприятимуть успішній підготовці вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. На основі структурно-логічного аналізу літературних джерел й узагальнення власного досвіду охарактеризовано педагогічні умови, які обумовлюють ефективну підготовку вчителя фізичної культури до виховної роботи зі здобувачами середньої освіти. Процес виховання характеризується розмаїттям завдань і напрямів, систематично поповнюється новими векторами та напрямами роботи. Необхідність реалізації сучасних підходів до виховання школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи визначається потребами суспільства у креативному поколінні педагогічних кадрів, які на високому рівні зможуть реалізувати комплексні завдання з освіти, виховання та розвитку школярів, що відповідають магістральним лініям державної освітньої політики України. Надається характеристика кожній педагогічній умові та окреслюються її змістовні складові, які позитивно впливають на професійний розвиток, саморозвиток і самовдосконалення майбутнього вчителя фізичної культури. Перша педагогічна умова – збагачення професійної підготовки здобувачів вищої освіти виховним змістом в галузі фізичної культури і спорту (змістовний аспект); друга – спрямованість педагогічної практики на формування вмінь виховної роботи; третя – запровадження особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховної роботи зі школярами. Доведено, що охарактеризовані педагогічні умови є сприятливою основою для досягнення високого рівня професійної компетентності вчителів фізичної культури, їх професійного зростання та самовдосконалення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічні умови, виховна роботи, учитель фізичної культури, здобувачі середньої освіти.
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Depositing User: Users 95 not found.
Date Deposited: 29 Apr 2023 20:59
Last Modified: 29 Apr 2023 20:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12816

Actions (login required)

View Item
View Item