Прийма, Сергій (2003) Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 51 (2). pp. 51-55. ISSN 2521–1919

There is a more recent version of this item available.
![2.PDF [thumbnail of 2.PDF]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2.PDF - Published Version
Download (779kB)
Abstract
У публікації розкрито логіко-теоретичну основу модельно-символічної технології, показано її потенціал у професійній підготовці вчителів інформатики; наведено рекомендації та вказівки до вибору опорних пар понять програмного матеріалу та складання на їх основі проблемно-диференційованих завдань зацікавлять викладачів, вчителів та студентів, що працюють в умовах упровадження даної технології.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 30 Dec 2016 15:37 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1281 |
Available Versions of this Item
- Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 30 Dec 2016 15:37) [Currently Displayed]