Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). pp. 99-102. ISSN 2521–1919

There is a more recent version of this item available.
![1.PDF [thumbnail of 1.PDF]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1.PDF
Download (609kB)
Abstract
У публікації відображено аспекти вивчення курсу інформатики вищої школи в умовах впровадження модельно-символічної технології. Розглянуто принципи побудови проблемно-символічних сигналів на основі тривимірної моделі. Наведено узагальнену модель проблемних символів та варіативний ряд їхніх оптимальних комбінацій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 30 Dec 2016 15:35 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1280 |
Available Versions of this Item
- Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. (deposited 30 Dec 2016 15:35) [Currently Displayed]