Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи

Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). pp. 99-102. ISSN 2521–1919

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of 1.PDF] Text
1.PDF

Download (609kB)

Abstract

У публікації відображено аспекти вивчення курсу інформатики вищої школи в умовах впровадження модельно-символічної технології. Розглянуто принципи побудови проблемно-символічних сигналів на основі тривимірної моделі. Наведено узагальнену модель проблемних символів та варіативний ряд їхніх оптимальних комбінацій.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 30 Dec 2016 15:35
Last Modified: 13 Oct 2020 11:56
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1280

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item