Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розвиток інформаційно-комунікаційної культури особистості майбутнього педагога та її значення для роботи в умовах воєнного стану

Воровка, Маргарита and Кожевникова, Алла (2022) Розвиток інформаційно-комунікаційної культури особистості майбутнього педагога та її значення для роботи в умовах воєнного стану. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (28)). pp. 51-58. ISSN ISSN 2219-5203

[thumbnail of стаття_Мелітополь.pdf] Text
стаття_Мелітополь.pdf

Download (1MB)

Abstract

Актуальність проблеми розвитку інформаційнокомунікаційної культури особистості педагога та її
значення для роботи в умовах воєнного стану
визначається потребою у впроваджені в освітній процес
інноваційно педагогічних додатків. Відповідно, метою
статті є теоретичне обґрунтування та експериментальна
перевірка розвитку інформаційно-комунікаційної
культури та впливу інноваційних педагогічних додатків
на підвищення якості навчання здобувачів вищої освіти
і їх значення для роботи в умовах воєнного стану. Для
реалізації мети було використано комплекс методів:
теоретичний аналіз і синтез, узагальнення, зіставлення,
що слугували вивченню наукових джерел інноваційних
педагогічних технологій; емпіричні методи (анкетування,
бесіда, інтерв’ювання, спостереження, експертне
оцінювання); статистичні методи дослідження, що
допомогли з’ясувати ефективність інноваційних
педагогічних додатків під час викладання дисципліни
«Педагогіка» та їх вплив на освітній процес здобувачів
вищої освіти.
Kozhevnikova Alla, Vorovka Margarita. Development of
information and communication culture of the personality of the
future teacher and its importance for work in the conditions of the
military state.
The relevance of the problem of the development of the information and
communication culture of the teacher's personality and its importance
for work in the conditions of military state is determined by the need for
innovative pedagogical applications introduced into the educational
process. Accordingly, the purpose of the article is theoretical
substantiation and experimental verification of the development of
information and communication culture and the influence of innovative
pedagogical applications on improving the quality of education of
students of higher education and its importance for work in the
conditions of military state. To realize the goal, a set of methods was
used: theoretical analysis, synthesis, generalization, comparison, which
served the study of scientific sources of innovative pedagogical
technologies; empirical methods (questionnaire, conversation,
interview, observation, expert assessment); statistical research
methods that helped to find out the effectiveness of innovative
pedagogical applications during the teaching of the discipline
«Pedagogy» and its impact on the educational process of students of
higher education.
Ключові слова: Key words:
культура; інформаційно-комунікаційна культура;
інноваційні педагогічні технології; інноваційні педагогічні
додатки; здобувачі вищої освіти.
culture; information and communication culture; innovative pedagogical
technologies; innovative pedagogical applications; students of higher
education

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 22 Feb 2023 12:26
Last Modified: 22 Feb 2023 12:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12773

Actions (login required)

View Item
View Item